Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Evanlyn | użytkownik

imię i nazwiskoKamila adresRzeszów zarejestrowany05.07.2009 @16:06:01 ostatnio na stronie01.09.2016 @12:59:08



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty32 komentarze263 posty na forum1

komputer / sprzęt
Pentagram ThinType

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^sleepwalker    28.05.2015 @17:13:18
Dziękuję
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~aperion    24.07.2014 @23:46:50
Dziękuję
_______
http://www.kjankowski.za.pl adres mojej strony zapraszam
~satyrek    24.07.2014 @23:03:01
Dzięki
~JackyBoy    16.07.2014 @13:19:42
_______


~dziadowski    11.07.2014 @14:26:08
Pięknie dziękuje za wizytę i zapraszam jeszcze
_______
W otaczającym mnie morzu ludzkiej głupoty, najbardziej akceptowalna jest moja własna. W Czym i Wam się polecam
~3rdeyelab    31.08.2011 @23:40:15
thx very mosh!
~AgaBednarek    21.02.2011 @21:42:23
..zapomniałam dodać smoka , sorry!
~karlaa    05.01.2011 @12:25:34
świetne prace. Tak trzymaj!
_______
!=D
~Jagoda016    03.10.2010 @21:06:00
To świetnie ! Będę czekała aż pojawi się w Twojej galerii :D
Dzięki Wielkie z góry : *
~Jagoda016    30.09.2010 @18:53:32
takie małe pytanko... czy dała byś rady narysować też Itachiego ^__^ ?
ostatnio edytowane: 2010-09-30 18:55:10
~matras    07.07.2010 @11:58:13
Dzięki !
Pozdrawiam
~88grzes    03.07.2010 @09:34:53
Dzieki!
pzdr
_______
POAA!!
~DrDread    28.06.2010 @20:08:04
dzięki ;] pozdro
~matras    27.06.2010 @13:52:22
Dzięki !
Pozdrawiam
~88grzes    23.06.2010 @23:01:59
Dzieki Czasem tak bywa ;p
pzdr
_______
POAA!!
~matras    18.06.2010 @08:56:27
Dzięki!
~88grzes    11.06.2010 @14:11:06
Dzieki
pzdr
_______
POAA!!
~matras    18.05.2010 @13:40:44
Dzięki!
Pozdrawiam
~88grzes    15.05.2010 @12:24:56
Dzieki
pzdr
_______
POAA!!
~matras    02.05.2010 @00:00:39
Dzięki
~aleksandracupcake    05.04.2010 @16:43:29
Bardzo dziękuję za obserwację

Pozdrawiam!
_______
http://www.olamarchocka.com - moje portfolio
~88grzes    01.04.2010 @09:32:25
Dzieki
_______
POAA!!
~turin82    20.03.2010 @13:15:41
dzięki za odwiedziny
~matras    16.03.2010 @23:16:51
Dzięki
~Kaith    14.03.2010 @12:35:18
Ach, podziękował.
_______
God dammit!
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt